Lejrskoler og studietur

Bøg på science tur til Blå-flag-dag på Djernæs Strand. De har selskab af havbiolog Søren Larsen, der viser, fortæller og deler ud af sin viden om havets mangfoldigheder.

Science Djernæs Strand

Priser vedrørende lejrskoler og studietur

På Fole Friskole vil vi rigtig gerne udbyde udflugter, studietur og lejrskoler for eleverne. En del af udflugterne klares inden for den almindelige skoledag, hvor vi kan benytte egne skolebusser, busselskab eller eleverne medbringer deres egne cykler. Det kan fx være en udflugt til en landmand, det kan være til koncerter, museer og andre spændende destinationer. Disse indebærer ikke forældrebetaling.

Vi tager også på lejrskoler og studietur hvor der vil være en forældreegenbetaling.
0. -  7.kl.: En lejrtur med 2 overnatninger.
Egenbetaling: 200 kr. pr. elev.
Lommepenge: 0 kr.

Bøg 2. - 3. kl.: Boma, Givskud. 1 overnatning
Egenbetaling: 190 kr. pr. elev
Lommepenge: 50 kr.

Ask 7.-8. kl.: Studietur til storby med 4 - 5 overnatninger.
Egenbetaling: Rejsens pris er egenbetaling.

Vi opfordrer ligeledes til, at klassen sammen er aktive omkring at få tjent penge til lejrskolen. Det kan fx være at afholde arrangementer, hvor et overskud indsættes på en konto eller finder opgaver/jobs, som klassen kan tjene penge på og på den måde nedbringe den enkelte elevs egenbetaling. Forældre og lærerteamet samarbejder med eleverne om, at dette lykkedes på bedste vis.

Div. egenbetalinger kan ikke refunderes ved sygdom eller andet fravær.
Der tages forbehold for evt. ændringer.

Fotos fra bomaen i Givskud

Img_4703