Samarbejde med dagplejere

Vi ønsker her i Fole Friskole og Naturbørnehave, at have et bredt samarbejde med dagplejere der ligger i vores område – private som kommunale.
Et bredt samarbejde betyder sparring mellem dagplejere, børnehave og ikke mindst det sociale aspekt mellem børn og voksne på kryds af områder.

Vi ønsker både at gøre samarbejdet til et læringsrum for de voksne, og særligt for børnene.

Vi afholder dagplejedage én gang om måneden i børnehaven, hvor dagene går med forskellige aktiviteter, såsom bålhygge, legepladsen udforskes, det indendørs rum udforskes og vores fokus er på samspillet og fællesskabet børnene imellem.

At vælge en børnehave til ens barn, bør være et aktivt valg af dig som forælder. Tænk at der er mulighed for det. DIT BARN – DIT VALG.

Vi har nu et samarbejde med følgende dagplejere:
  • Tina Thiessen, Fole
  • Joan Rudolf, Enderupskov
  • Majbritt A. Sørensen, Sdr. Hygum
  • Helle Bracht, Tiset
  • Anette N. Egertsen, Tiset
  • Ulla Bøgen, Rødding

Hvis du som dagplejer har lyst til at deltage i samarbejdet i Fole Naturbørnehave, er du velkommen til at kontakte os

Vandkamp mellem dagplejebørn og børnehavebørn?

De små hygger i sandkassen :)